petrasperspektiv

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av petrasperspektiv - 17 juni 2010 20:51

Ännu en kul dag på jobbet. For till skola 2 och jobbade, jobbade, jobbade. Kastade mig i bilen och for till skola 1 där dottern och alla andra nior skulle ha avslutningslunch. Jag for omkring som värsta pressfotografen och fotade henne och klassen. Nu kan vi ju inte ha föräldrar springande där mitt i maten men som tur väl är så är jag ju lärare också. I like. Detsamma gäller imorgon. Det är tur mina barn inte tycker att jag är pinsam med tanke på att jag dyker upp överallt.


Efter fotografering och ett snabbinsatt möte som inte avlöpte som jag tyckte det skulle göra for jag till skola 2 igen. Skrev en massa stipendiekort och övade på en sång vi ska framföra. Att sjunga med två män är inte helt lätt för jag måste sjunga så ljust och högt att det jättejobbigt. Alltså måste jag mima lite imorgon. Säg inget till någon;-)


Imorgon ska jag dessutom hålla tal i kyrkan. Jag är inte nervös, ännu. Jag är förmodligen dum i huvudet men som jag nämnt innan är ju prata grenen jag har vinnarchans i så det ska nog gå bra.


By the way, varför i hela fridens namn lägger man fotbolls-VM i ett land det är svinkallt i just nu? De sitter med filtar på sig på avbytarbänken. He he, ser lite roligt ut faktiskt.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards