petrasperspektiv

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av petrasperspektiv - 21 juni 2010 20:33

Hektisk dag, som vanligt...men den lystes upp av de fina blommorna och presentkortet jag fick av personalen på skolan. Tack så jättemycket! Nu ska jag köpa något ursnyggt:-)


Men, nu börjar lovet för alla lärare så det borde lugna sig något nu på jobbet. Nu ska vi bara ta tag i allt vi inte hunnit med fram till nu.


På vägen hem stannade jag och handlade lite blommor och engångsgrejer till midsommar. Här ska INTE diskas. Jag hann oxå med alla samtal som krävdes för att styra upp festen.


På tal om samtal så hade jag missat två samtal på privata mobilen, den nya alltså, och när jag skulle kolla vilka det var tror jag nog det tog fem minuter innan jag lyckades fatta hur man gjorde då. Hmmm, nåväl, INGEN mobil vinner över mig. Snart har jag fattat och genomskådat den;-)


Just nu är maken på fest, sonen hos en kompis i H-vik och dottern är sjukt rastlös. Första dagen på sommarlovet! Hur ska det här gå. Bäst att jag skriver långa att-göra-listor åt henne varje dag.


Ha ha, det hade jag förresten gjort idag. Men jag glömde skriva dotterns namn på den så maken hade gjort allt. He he. Jaja det viktigaste är ju att det blir gjort:-)


Nu får jag nog leka med dottern för hennes rastlöshet börjar bli odräglig...



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards