petrasperspektiv

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av petrasperspektiv - 15 februari 2010 17:35

Dagen har varit hektisk men kul! Lektionerna avlöste varandra i rasande takt hela förmiddagen men eftersom det var uppsatsskrivande på schemat var det lugnt och skönt. När jag nu sitter med rättningen och performansanalyser som ska göras får jag betala tillbaka för det lugnet.


Senare på dagen var jag med om en annan sak, nämligen en anställningsintervju. Jag hade egentligen inte tänkt skriva om det men jag har så hyggliga kollegor så alla vet väl redan det ändå;-) Jag tycker intervjun gick bra och det verkade som om de andra som var där också tyckte det. Jag får besked nästa vecka. Spännande!


Jag går i valet och kvalet om jag ska engagera mig politiskt. En annan hockeymamma har gjort det och jag är sugen på att hänga på. Vill man påverka måste man engagera sig! Och det vill ju jag, påverka alltså. Ett tag var jag inne på att gå direkt på skolministerposten så att det "kan bli lite ordning och reda" på det planet också. Sittande säger ju så många konstiga saker så det snart går att skriva en bok om alla tokigheter som slipper ur honom. Men okej, jag börjar i det lilla.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards