petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av petrasperspektiv - 12 februari 2010 16:02

Kom på att jag glömt att tacka för alla kommentarer. Det är jättekul när någon reagerar på det jag skriver. Fortsätt med det!

Av petrasperspektiv - 12 februari 2010 15:49

Idag är jag glad igen! Skönt för alla, framför allt mig själv. Det förstås, lite har jag ju morrat men det tillhör ju liksom min personlighet. Förmodligen skulle jag varit född i en mera temperamentsfull kultur. Jag flammar upp och blir blixterarg och i nästa minut gapskrattar jag igen. Jag skrattar hundra gånger oftare än jag är arg. 


Idag kommer brorsonen. Han är den allra sötaste lilla fyraåringen i världen. Vi har laddat med grodor och bilar (godis alltså) och till middag ikväll blir det hemmagjord pizza. Allt enligt Willes önskemål. Han ska sova inne hos Oscar och det tycker jag är toppen. Då är det Oscar som får ta smällen när Wille blir kissig...Smart va?!


Roger var och veckohandlade när jag jobbade. Slutsumman blev nätta 1850 kronor! Fattar ni?! Det är sjukt mycket pengar. Hur länge behöver jag jobba för att få ihop den summan? Det tänker jag inte räkna ut för då blir jag väl deprimerad. Man skulle kunnat förstå det om vi var en stor familj men det är vi ju inte. Jaja, ingen idé att gnälla. Vi har ju ialla fall mat. Det finns andra som inte har det.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards