petrasperspektiv

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av petrasperspektiv - 14 februari 2010 18:55

Söndag. Igen. Jag gillar söndagar. Nuförtiden gör jag det. Det kan bero på att jag älskar mitt jobb. Trots att måndagen är den mest hektiska dagen på hela veckan har jag faktiskt ingen söndagsångest. Det är jag glad för. Värre var det för en tio år sedan. Då började jag må dåligt redan på lördagseftermiddagen för att det snart skulle vara måndag. Usch och örk vad jag inte gillade mitt jobb då. Den tiden vill jag inte ha tillbaka.


Nu har Wille åkt hem. Den stackarn var tvungen att titta på en hel hockeymatch idag och med tanke på alla slagsmål och utvisningar och annat dumt som inte hör hemma på isen blev matchen lång. Sista perioden var han grymt uttråkad men som den oerhört väluppfostrade unge han är nynnade han på en hårdrockslåt och emellanåt räknade han baklänges från 10 till 0. Sa jag att han är 4 år?! Måste vara mina gener. He he


Nu ska Roger och jag boka en vuxenweekend någonstans. Givetvis inte förrrän hockeysäsongen är över men det gäller att vara ute i god tid...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards