petrasperspektiv

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av petrasperspektiv - 27 juni 2011 19:19

Idag har jag inte jobbat ihjäl mig. Inte för att jag har sovit mig igenom dagen eller så men den har hållt ett sånt behgaligt tempo. Jag har inte känt mig stressad en enda gång. Så skönt.


Jag flyttade dessutom ut och jobbade och kan därför ståta med en brunröd vänsterarm som är nyanser mer solbränd än högran. Imorgon blir det tekniksolning.


Maken och jag möttes i dörren. Han är just nu på något hockeymöte i Karlshamn. Nej, hockeyn vilar aldrig:-)


Mina egna två barn och sonens kompis A håller just nu på att montera sonens tv-bänk. De är kreativa. När jag kom hem höll sonen och A på att tvätta båten. Duktiga barn. Jag kan också berätta att de hade mycket skoj med högtryckstvätten:-), som tex när sonen tvättade A:s fotsulor. Haha.


Jag borde gå ut i uterummet och måla. Jag borde verkligen det. Mmm, ska bara dricka kaffe först och se om jag kan komma på någon bra undanflykt;-).

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards