petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av petrasperspektiv - 12 juni 2011 19:04

...hur maken ser ut. Men jag kan ha fel. Jag har ju inte sett honom på länge nu. I matchen mellan mig och Rocken vinner Rocken:-). Nej då, så illa är det inte. Visst tar Rocken mycket tid men det är ju tur att det finns såna som maken som bara jobbar på i 12-15-timmarspass utan att gnöla. Allt för klubben. De är ju ett ett gäng som ger det där lilla extra, maken och några till. Jag är full av beundran. Själv har jag hållt ställningarna på hemmaplan. Det kan låta mesigt men någon måste göra det med. Och för att vara riktigt ärlig önskar jag att jag hade haft tid att vara mer på Rocken. Kanske inte för att städa men för att få prata med alla trevliga Stingers-människor.


Istället fick jag åka på fotbollsmatch i H-holm med sonen idag. Det kunde vi ha låtit bli för det slutade med förlust. Jag vet att jag inte ska gnälla på domarinsatserna men att ge rött kort för att en av våra spelare sa "Skärp dig" till domaren, tycker jag är att vara överdrivet kinkig. Och det var inte det enda konstiga han gjorde. Suck. Till hans försvar kan jag säga att jag tycker det är ytterst märkligt med ett endomarsystem med så här pass stora killar. Hur sjutton ska han hinna se allt?!


Nu har jag lite ambitiösa Sp-elever i trädgården. De bygger på sitt inslag i karnevalståget som går av stapeln på onsdag. Ojojojoj, vilka minnen det väcker. Hehe, ni som var med fattar säkert vad jag menar:-).

Om ni vill se dem är det 16:30 på onsdag. Be there.


Tillbaka till marktjänsten. Idag blir det Chili con carne. Mums!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards