petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av petrasperspektiv - 7 juni 2011 19:22

(Nu är det hett, betyder det på svenska;-)


Ja jisses vilken värme vi fått. Så gött. Särskilt om man hade fått ligga på en strand. Men nu får man ju inte det utan vistas i skollokaler. Samma skollokaler man håller på att frysa ihjäl i på vintern håller man nu på att flyta iväg i. Men, jag tänker INTE klaga. Mycket hellre supervarmt än superkallt och regn.


Målarna är klara. Nice:-). Imorgon börjar bröderna P att lägga golvet. Nu vill jag att det ska bli klart. Nu har vi levt tattarliv länge nog...


Innan var jag i klubbstugan. Det var typ en Ullaredkö där. Det var allt folk som skulle hämta ut band till Rocken. Tänk vad mycket folk som är engagerade i det. Rättså häftigt.


Sonen gillar sin moped. Han får köra i trädgården. Han tjatar hål i huvudet på mig om att få köra "en liten, liten runda runt kvarteret". Men, nixelipx, inga rundor i kvarteret. Suck. Det här kommer att bli jobbigt...




Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards