petrasperspektiv

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av petrasperspektiv - 9 juni 2011 19:27

Hallau vad kallt det är! Jag är nyss hemkommen efter äventyr med J i grannkommunen och jag var iklädd shorts, t-shirt och jeansjacka och jag höll på allvar att frysa ihjäl. När jag dessutom var tvungen att stanna och tanka då var det riktigt illa och kallbranden var nära;-).


Nu är jag hemma och sitter i den goa husvärmen med datorn i knät. Mmmm.


Inga hantverkare har varit här idag. Koooooom hit! Jag börjar tröttna på renovering nu. Jag vill ha lite ordning och reda och en soffa utan en sovande son i. Sonen börjar också känna sig trött på det. Han har ju varit utan rum i snart två månader. Det blir inte mycket till socialt liv...Så snickarbröderna, snälla kom hit imorgon.


Bra dag på jobbet har det varit. En vän har sökt jobb på annan ort och lämnat mig som referens och idag ringde de upp. Halleda vad jag sa snälla saker:-). Jag har redan talat om att han är skyldig mig massor:-). Nej då, jag sa inget som inte var sant. Men om han får jobbet räknar jag med någon form av belöning, som typ 10% av lönen. Det är väl skäligt?


Dottern är på Rocken. Fint väder...jag är glad att jag INTE är på Rocken. Imorgon är hela min familj på Rocken och jobbar. Jag jobbar på mitt vanliga jobb och så straffas jag med veckohandling, detta djävulens påfund. Ingen annan är ju hemma så jag antar att jag får axla det ansvaret. Suck...



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards