petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av petrasperspektiv - 11 juni 2011 19:09

Mmmm, Rocken var det igår kväll. Hmm, vet inte riktigt vad jag tycker... Jo, jag vet att jag tycker det finns en hel del sköna människor där. Jag vet att jag gillar musiken så där. Jag vet att jag tycker det är oerhört märkligt när folk väljer att "klä ut sig" till hårdrockare under några få dagar men aldrig gör det annars. Det sista förstår jag helt enkelt inte. Jag menar absolut inte att nedvärdera det på något sätt. Jag förstår bara inte.


Jag gillar alla besökare som fattar vilket hästjobb alla SIK:s städare gör. Jag ogillar däremot dem som slänger skräpet på marken trots att de står precis bredvid en soptunna. Jag mår illa när jag ser en tjej spy i en soptunna för jag vet att någon stackare kommer att öppna den säcken på sorteringen...Öööörrrrkkk! Jag gillar stämningen vid SIK:s Camp för där är folk glada, trots att de städar och står i. Bra jobbat!


Själv har jag jobbat på hemmaplan. Det behövs kan jag berätta.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards