petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av petrasperspektiv - 19 juni 2011 20:51

...eller, nja, det kanske var en liten, liten överdrift men idag spelade jag faktiskt rätt hyfsat. Poängmässigt vet jag inte men slagen satt där de skulle och jag tror faktiskt bara jag hade ett litet skitslag på hela rundan. Sedan bråkade ju i och för sig puttarna med mig och jag hade åtskilliga kantrullare, som rullade ut, men man kan ju inte ha flyt med allt. Jag tror hela frmgångsgreje idag var att jag sjöng. Japp, jag sjöng varje gång jag slog, utom vid skitslaget för då glömde jag. Det är ett trix gamla pron M har lärt mig. Om man sjunger när man slår slappnar man av och så blir slagen bättre. Coolt va?


Dagen idag började med en lång promenix med C. Skönt med motion och så är man ju lite uppdaterad igen:-). Efter det var det frukost och lite solning med bok på altanen. Mucho skönt.


Sen kan ni tro fick jag någon form av frispel för istället för att njuta av boken och ta det lugnt började jag röja uterummet, som har sett ut som en soptipp eftersom så mycket slängts ut där för att det inte fått plats inne i huset. Jag tvingade dottern att hjälpa till och då tyckte hon att vi skulle ta och måla om inne i uterummet. Och eftersom jag bevisligen redan tappat allt vett och sans gick jag med på det (!). Helt sjukt. Alltså for vi till Eko där färg inhandlades och sedan var det bara att hem och maskera och sedan måla. Och jisses vad fint det blir. Ja, det är ju inte färdigt ännu men man kan ju ana hur det blir. Dottern har tagit en före-bild och när det är klart tar vi en efter-bild. Förhoppningsvis ska jag kunna lägga ut det här.


Nu ska jag dricka kaffe och kolla på de riktiga golfproffsen på tv en stund. Sedan är det bara att gå på målningen igen. Imorgon är det först jobb, sedan fest. Härligt!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards