petrasperspektiv

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av petrasperspektiv - 10 juni 2011 20:27

Ja, idag har jag verkligen känt mig skum. Jag vaknade med huvudvärk som ganska snart spred sig till illamående också. Så länge jag höll igång kände jag inte så mycket men så fort jag slog av lite på tempot kände jag hur det dunkade i huvudet och hur illamåendet satt långt upp i halsen. Äckligt. Så jag kapitulerade en stund innan jag skulle och hämtade hem sonen från sitt städpass på Rocken. Sedan stupade vi i varsin ände av soffan och där sov vi i fyra timmar ungefär. När jag vaknade var jag bättre. Tur, för jag hatar verkligen att vara sjuk. Nu var jag nog inte det, inte på riktigt i alla fall men bara det att jag inte själv styr vad jag kan/ska göra stör mig något fruktansvärt. Så någon veckohandling har inte blivit utförd, suck, men å andra sidan behövde jag nog sova och då är det sova man ska göra.


Nu har dottern övertalat mig att hänga med ut på Rocken och lyssna på Whitesnake. Hmmm, lättövertalad. Jag höll på att dö när jag hörde att det börjar 23:30. Det är ju jättesent! Lät jag väldigt gammal nu?;-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards