petrasperspektiv

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av petrasperspektiv - 8 juni 2011 17:55

Inte för att jag städar ihjäl mig ute på Rocken men jag kan meddela att jag trots det inte sover för mycket under dessa dagar. Anledningen är dottern som ju är sjukt musikintresserad och kommer hem mitt i nätterna när ALLA slutat spela. Kan jag sove med någon reda då? Nej, det kan jag inte. Men, hon har ju kul och det är ju det viktigaste.


Idag började min dag på MQ:s rea. Jag skulle kunna tänka mig att börja alla dagar på det sättet:-). Fina kläder hittades och inhandlades.


På jobbet hade vi en egen rockfestival idag. Det var olika band som spelade i parken och det verkade mycket uppskattat.


Efter jobbet for jag till SIK:s kansli och där berättade T en del jag behöver veta. Men sånt där är så svårt. Det är liksom svårt att fråga om sånt man inte har en aning om. Så vi gjorde en deal, att T ringer mig om det är något han anser att jag ska göra och så gör jag det. Lätt som en plätt.


Imorgon är det picnic med mina nior! Det ska bli kul! Hoppas, hoppas, hoppas det blir så fint väder att vi kan picnica utomhus.


Nu ska sonen hämtas i Bma. Tjngeling.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards