petrasperspektiv

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av petrasperspektiv - 18 juni 2011 08:51

Huvudvärkseländet är tillbaka. Den smög sig på efter en låååång förmiddag utan vare sig kaffe eller vatten igår och sedan har den inte släppt. Ahhh, jag tyar inte ha ont i huvudet hela helgen. Sockerteorin jag hade för några veckor sedan kan jag i alla fall lägga ner för jag har medvetet undvikit sockersaker den här veckan. Där sprack alltså den tanken. Då finns bara spänningshuvudvärk kvar, alltså när jag taggar ner eller när något jag gått och gruvat mig för är gjort, så kommer den. Kan man göra något åt det? Just nu försöker jag att inte tänka på att jag har ont. Det går så där. Särskilt när jag skriver om det...


Nu är det dags för ett hopp in i duschen och sedan är det lite grejer som ska fixas. Om sedan solen skulle kunna tänka sig att titta fram vore det toppen tycker jag. För är det någon gång jag verkligen kan tagga ner så är det när jag ligger i en solstol med en bok.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards