petrasperspektiv

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av petrasperspektiv - 21 juni 2011 15:46

Jag är bara sjukt upptagen. Igår gick allt i 190 och avslutades med sommarfest med jobbet. Halleda vad roligt vi hade. Vi åt supergod mat, drack god dryck, dansade, sjöng, lekte och bar oss åt och vi hade så himla kul. Idag är jag lite hes i halsen och arbetstempot är inte i världsklass. Men, en hel del är ändå utfört.


Dottern har klarat av sin första dag på jobbet. Hon gillade det. Bra.


Sonen sov till tio i elva (!!!). I fortsättningen tänker jag ringa hem och väcka honom och jag ska fasenimig göra en att-göra-lista till honom. Sova till tio i elva när jag bara fick typ fem timmars sömn är provocerande.


Snart bär det iväg till IKEA. Egentligen var det bara jag och dottern som skulle dit men när jag konstaterade att ett paket som skulle inhandlas väger 62,7 kg, då kalldes maken in och det var bara för honom att gilla läget.


Japp, så är det.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards