petrasperspektiv

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av petrasperspektiv - 3 juni 2011 17:49

Dag 2 av ledigheten har sett ut på följande sätt:

Vaknade 9:00 (!!!!) i en husvagn som var ganska varm... Det är nackdelen med husvagnar och solsken i kombination.

Efter det var det frukost och sedan blev det en promenix med M. Vi gick en lång runda i N-sund och H-vik. Att H-vik är vackert är ju välkänt men jag får nog erkänna att jag aldrig tänkt N-sund som vackert. Men det är det ju! Underbart! Varför lämnar vi sölvesborgare överhuvudtaget vår kommun någonsin?


Lite solning och lunch blev det innan jag for hem till stan och duschade innan frissanbesöket. Jag är sjukt nöjd med frissan och jag bad J att spruta i allt medel hon hade så att den ska hålla sig resten av husvagnstiden:-).


När jag kom hem fann jag sonen körandes moped i trädgården. Jag antar att våra grannar älskar oss mer än någonsin nu när de kommer att få höra det underbara mopedljudet;-.


På övervåningen är det färdigmålat och fondväggen är uppe. Halleda vad den lyser upp! När jag har mer tid ska jag fota och visa upp den. Men nu ska jag ut i solen och pressa det sista ur solstrålarna.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards