petrasperspektiv

Alla inlägg den 29 november 2011

Av petrasperspektiv - 29 november 2011 19:28

Packningen är nästan klar. Jag hatar att packa. Jag tror det har att göra med mitt kontrollbehov och att jag måste ha koll på flera dagar framåt. Det är ju liksom jobbigt. Ett tag när jag väldigt facklig aktiv och ofta var borta på tvådagarskurser hade jag en redan klar packlista. Så klart byttes kläderna ut men stommen var densamma. Den botade min packångest rätt så bra. Men nu har jag inte längre samma rutin så nu blir det jobbigt varje gång. Jaja, som S skrev på facebook, allt finns i London. Det är bara att handla:-)


Det verkar som om det bara är strejk imorgon i London. Låt oss hålla alla lediga tummar för det. Det verkar också som att det  inte ska bli storm. Låt oss hålla några för det också.


Idag hade jag handledning igen. Jag älskar det. Så här är det. Jag lyfter ett bekymmer eller något jag gått och funderat på. Hon jag pratar med ställer en och annan fråga men för övrigt är det jag som pratar, pratar och pratar. Och vips! SÅ har jag lösningen. Bara av att sätta ord på det. Mäktigt!


Till alla vänliga Newbody-köpare: era kläder har kommit. Jag levererar så fort jag nånsin hinner.


Strax ska jag crosstraina eller gå en runda. Jag kan inte bestämma mig för vilket. Båda är bra på sitt sätt. Fördelen med promenad är friskluften. Fördelen med crosstrainern är att svetten lackar. Hmm, som sagt, svårt. Jag dricker lite kaffe och tänker en stund:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards