petrasperspektiv

Alla inlägg den 3 november 2011

Av petrasperspektiv - 3 november 2011 19:45

...har jag att skriva. Inget tråkigt heller för den delen. Jag har helt enkelt lite inspirationsbrist. Det drabbar väl alla skribenter då och då. Som tur är lever jag inte på detta utan kan unna mig att ha en dålig dag. Fast det blir ju trist för er så klart. Men jag lovar att inte vara så här tråkig hela tiden;-)


Dagen har liksom bara flutit på och jag har fått undan en hel del saker från att-göra-listan och det känns riktigt bra. Det enda som stört mig är det förbaskade vädret och makens hosta. Jodå, maken har åkt på en rejäl hosta. En sån där störig rethosta som låter som högfärdshosta, alltså som om han hostar i onödan. Dottern och jag säger åt honom att han ska sluta;-) men det gör han inte. Nu har jag i alla fall tvingat i honom tabletter som ska dämpa hostan. Måtte de hjälpa.


Imorgon tror jag att jag ska köpa mig en onepiece. Jag har hela tiden tyckt att de är rätt fula och jag fattar inte hur man kan lämna huset i en onepiece men att glida omkring här hemma i ett plagg som inte sitter åt någonstans känns plötsligt tilltalande;-). Så onepiece får det bli. Dessutom borde det vara det pefekta plagget på skidsemestern som hägrar längre fram.


Inte ett enda kreativt förslag på hur jag ska piska ut mig i löparspåret har jag fått heller! Hallå! Jag behöver lite hjälp här. Under tiden ni tänker äter jag lite glass:-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards