petrasperspektiv

Alla inlägg den 10 november 2011

Av petrasperspektiv - 10 november 2011 18:30

Borde det inte vara lag på att sångpedagoger bor så pass centralt så att föräldrar till sångövande döttrar slipper skjutsa dem när de ska dit? Jag tycker det;-) Alldeles strax ska jag skjutsa dottern. Och dit hon ska är det så mörkt så man kan inte ens gå en runda där. Dessutom har det lilla puckot;-) bestämt tid när A-laget spelar match. Inte smart. Så här blir det köra av. Först dit vid sju, wroooom in till stan, kolla hockey, wroooom ut på landet igen och hämta och wroooom in till stan och se slutet på matchen. Mycket körande blir det.


En annan tanke är att jag har stora barn nu. Imorgon åker dotter och en kompis till henne till Sthlm. Själva!!! Halleda. Jag har självklart gjort klart för dottern att om det uppstår ett krisläge får hon ringa så kör jag dit. Det tar bara sex timmar.


Sonen är också stor. Han har dessutom utvecklat en sjukt rolig humor. Lite lik min faktiskt:-).


Musikal är bokad i London, Dreamboat and petticoats, visst låter det mysigt. Oh yes! Idag är det tre veckor till:-)


Nähä, på med långfilsen. Det är kallt på hovet.


I

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards