petrasperspektiv

Alla inlägg den 4 november 2011

Av petrasperspektiv - 4 november 2011 17:36

Av alla saker som fanns att göra idag blev det:


* wordfued, ett tag hade jag 7-8 matcher igång samtidigt:-)

* Läst lite jobbrelaterad litteratur

* Duschat och glidit in i den nyinköpta onepiecen. Hääärligt.

* Rotat efter grejer på vinden. Hittade äntligen PS2:et. Nu ska här sjungas:-)

* Uppmuntrat dottern till kakbak. Det luktar underbart här nu:-)

* Tittat på när sonen och dottern kopplade in ett nytt bredbandsgrejsimojs och talade hela tiden om att jag inte fattade ett jota. Det behövdes heller inte för det fixade de alldeles utmärkt på egen hand. Duktiga ungar! Dessutom har vi äntligen ett skyddat internet nu. Så alla grannar, framför allt LH, ni får logga in på ert eget nu;-)

* Just nu tittar dottern på en film som verkar bra och som jag kanske till och med fattar om jag inte bara lyssnar utan faktiskt tittar också. Jag tror jag gör det.


Jag kan i alla fall säga att jag är väldans nöjd med dagen. Den har varit lugn och skön och det gillas skarpt. Imorgon SKA jag springa. Om jag inte gör det får ni skjuta mig. Okej?

Av petrasperspektiv - 4 november 2011 12:34

Nu är jag ledig! Ända tills måndag morgon! Vad ska jag göra med den tiden? Ska jag städa nedervåningen? Ska jag springa en runda (trots att jag redan gått en runda idag?)? Ska jag upp på vinden och leta upp saker som ska ner till övervåningen? Ska jag plocka upp några lådor inne på kontoret? Ska jag läsa en bok? Ska jag skruva upp gardinstången i walk-in-closeten med risk för att den bli sned? Ska jag hjälpa dottern att hänga upp tavlor på sitt rum? Detsamma med sonen?


Hjälp! Det här är alldeles för mycket att välja på. Jag tror jag stannar i soffan med laptopen i knät en stund till. Har jag tur kan jag få något av barnen att hämta iPhonen så kan jag wordfeuda oxå;-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards