petrasperspektiv

Alla inlägg den 22 november 2011

Av petrasperspektiv - 22 november 2011 21:24

Sonen och jag har precis tragglat glosor. Thank God for Glosboken säger jag! Thank God att sonens lärare E är tillbaka och att glosorna ligger inlagda på ett ställe där han kan hitta dem och som han inte kan slarva bort. Så långt är allt bra. Däremot har vi väldigt olika uppfattningar kring hur mycket och länge man behöver tragga orden. Vi har också väldigt olika uppfattningar om när man faktiskt KAN glosorna. Suck.


Dottern och jag har varit hos vännerna i Bma och planerat London-trippen. Very nice:-). Dottern är ju verkligen sin fars dotter så ett schema är lagt och dagarna är in i minsta detalj uppstyrda. Jaja, jag får väl sova lite på planet;-). Den här gången ska jag i alla fall åka London Eye. Fattar ni? 132 meter högt. Jaja, som M säger: Har vi riktig tur är det jättedimmigt och då är det ju inte lönt att åka upp;-).



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards