petrasperspektiv

Alla inlägg den 20 november 2011

Av petrasperspektiv - 20 november 2011 20:19

...är en av låtarna vi sjunger på våra körträffar. Är den vacker eller är den vacker? Underbar. Nu är det en del andra jullåtar också och det är verkligen superkul. Grejen är ju att när man ser texten inser man att man aldrig någonsin tänkt på versen innan och inte har en susning om hur den går. Och då är det ändå låtar man tycker att man kan. Märkligt.


8 arbetsdagar innan det är dags för London. Jag längtar! Inget ansvar, inga måsten. Bara shopping, upplevelser och ungämge med dotter och goda vänner.


Veckan som kommer är full med måsten. En del tråkiga, en del roliga och några däremellan. Men det är väl så det ska vara antar jag.


Imorgon ikväll är det i alla fall dags för särskolans show "Förkväll". Jag och dottern knep ju de sista biljetterna, till vår stora lycka:-). Förmodligen kommer jag att sitta där med lyckotårar som strömmar nedför kinderna. För lycklig är vad man blir av att vara där. Dels av elevernas prestationer men också av personalens fantastiska engagemang. Tusen rosor till dem.


Men innan vi är där ska det sovas och jobbas. Ha det gott allihop!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards