petrasperspektiv

Alla inlägg den 5 november 2011

Av petrasperspektiv - 5 november 2011 15:47

Nej, ingen behöver skjuta mig. För jag sprang idag. Det höll i och för sig på att kosta mig livet för att det var sjukt jobbigt men än lever jag. Så LP, ingen ny rektor i Mjällby på måndag;-)


Idag har varit ytterligare en härligt oplanerad dag. Jag vaknade, wordfeudade, åt frukost, sprang en runda med maken, sprang inom ishallen och blev kvar en timme (fatta vad kallt), hem duschade, for en runda till Bma för att lämna av sonen och kompisen, shoppade loss lite på Markislagret, hem och hänga lite tvätt och nu sitter jag här.


Maken är just nu iväg och letar efter hunden som varit iväg och jagat med farfar och försvunnit och givetvis väljer sökargrejen som sitter i halsbandet att inte funka just då...


Sonen är son sagt i Bma och dottern ska snart till Kylinge. Jag bara undrar, vad är det för fel på Sölvesborg? Väldigt strategiskt köpte vi ett hus som är tokcentralt bara för att vi inte ville hamna i situationen att man skulle behöva skjutsa barnen överallt. Det var ju ett feltänk... Nu är ju inte vi överdrivet curlande människor så barnen är väldans vana vid att ta tåget men tåg till Kylinge blir ju svårt;-)


Nähä, nu ska jag nog ta en liten powernap. Givetvis drog jag på mig en vätskebrist när jag sprang. Finns det någon annan som lyckas med det när det är svinkallt ute?! Så, två panodil och en liten blund blir det nu.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards