petrasperspektiv

Alla inlägg den 24 november 2011

Av petrasperspektiv - 24 november 2011 18:20

Igår konstaterade jag till min stora lycka att maken är ledig imorgon och därför kunde jag ju glatt dumpa veckohandlingen på honom. Gött! Men icke, nej han ska iväg och jaga! Utan att handla först. Det är då jag blir tjurig och bestämmer att jag inte heller ska handla. Så fasen heller när jag jobbar medans han leker. Tur jag gillar yoghurt så jag kan leva på det när det ekar i kylskåpet.


Dagen idag har varit bra. Jag har fått mycket gjort. Jag har fått höra märkliga saker, om mig. Ja, mycket ska man höra innan öronen trillar av. Jag har träffat trevliga sva-lärare och jag har tagit mig en tiominuters powernap på soffan. Nu ska jag alldeles strax packa på mig en massa kläder och packa mig själv upp till ishallen. Det är match idag och det lär finnas en massa trevliga människor att slänga käft med i ishallen.-)


Imorgon ska det växlas till pund:-) och så ska jag se om jag hittar en sån där lakritsglögg som LS skrev om på fejjan. Det lät ju supersmarrigt. Den och lite julpyntande i fönstren och fredagskvällen är räddad. Det kan ju bli lite hungrigt i magen om maken inte handlat förstås men då får jag väl helt enkelt dricka lite mera glögg;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards