petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 november 2011

Av petrasperspektiv - 6 november 2011 10:12

Vad ska denna dagen användas till tro? Jag vet inte riktigt ännu men det blir nog något bra. Till att börja med spelar sonen och laget match, halv tolv, mot Karlskrona. Förra gången vann de. Vi får väl se vad som händer denna gången.


Det är konstigt det här med ledighet. Man kan ju tro att det behövs en veckas ledighet eller så för att hinna tagga ner och bli lite utvilad. Men jag måste ju säga att en halv fredag och en hel lördag helt utan måsten har gjort att jag faktiskt känner mig hyfsat utvilad. Bra va? Framförallt är det nog att de där måstena har kyst med sin frånvaro. Måsten stressar livet ur mig.


Imorgon är det jobbedag igen. En lång sådan som avslutas med att en facklig kollega ska föreläsa för ett gäng föräldrar om saker som händer deras barn på Internet, vad vi vuxna bör veta och hur vi kan hantera det. Det ska bli mycket intressant att lyssna på.


Nähä höörni, om jag snabbar mig nu så hinner jag gå en runda innan matchen. En långrunda med ett nedladdat avsnitt av en sommarpratare. Värre kan man ha det;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards