petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 november 2011

Av petrasperspektiv - 26 november 2011 20:18

För det första sov jag ganska länge och när jag vaknade var det solljust ute. Bara det kan ju göra en människa glad. Lite frukost, tidning och kaffe innan jag ringde J och frågade om hon ville med ut och gå en runda. Det ville hon. Lagom när hon kom hit började det att regna. Men vi är ju inga mesar så vi gick ändå;-). I Valje slutade det att regna:-)En runda till K-stad med sonen och dottern och skoinköp till sonen. Och minsann hittade jag några julklappar också. En sväng inom Ica och inhandling av ingredienser till en ny maträtt. Crosstraining och titta på Berg flyttar in innan det var duschdags.Nya rätten var supergod och nu sitter vi alla fyra i soffan och kollar på Så mycket bättre, eller vi sitter i samma soffa i alla fall. Var och en pillar med sitt:-). En go dag har det varit. Imorgon är det bortamatch i Diö. Härligt!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards