petrasperspektiv

Alla inlägg den 8 november 2011

Av petrasperspektiv - 8 november 2011 20:36

Idag var det en som var otrevlig och översittande mot mig. Tack vare att jag är ganska utvilad och att jag fick handledning igår kunde jag hantera det på ett bra sätt. För handledning hjälper en att förstå sig själv och varför jag agerar, känner och reagerar som jag gör i olika situationer. Superintressant och givande. För vad är det som gör att jag på riktigt inte klarar av översittare och såna som måste stärka sig själv på andras bekostnad? Varför tål jag inte utseendefixerade människor? Varför blir jag ilsken på män med en, enligt mig, kass kvinnosyn? En sak är helt säker. Svaret finns hos mig. En annan sak som är säker är att jag inte tänker ta att någon försöker trycka ner mig för att hävda sig själv men idag var jag så pass stark att jag kunde låta bli att sjunka till samma nivå. Jag är faktiskt lite stolt över det.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards