petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 november 2011

Av petrasperspektiv - 2 november 2011 18:33

Var ska sleven vara om inte i grytan?! Jajamensan, nördiga jag har ju så klart hamnat i Twitterkarusellen också. Men, jag fattar inte riktigt. Jag menar facebook kan jag och hittar i som i min egen ficka. Bloggandet greppar jag men Twitter är ett nytt fenomen för mig. Men, men, jag får väl lägga lite tid på att förstå det så får jag se sen om det är något för mig.


Alldeles strax ska jag gå en runda. Jag måste ju säga att det tar emot att gå ut när det är kolsvart ute. Jag hatar mörkret på hösten och vintern. Det är verkligen överskattat. Det fullständigt dränerar energinivån i en detta förbaskade mörker.


Tur det inte är lov oftare säger jag! Min kollega vill dricka kaffe nästan hela tiden och när vi inte dricker kaffe vill han äta. Jag hade ju rullat fram om jag inte hade stoppat honom;-). Imorgon blir det jobb igen men jag tror jag lyxar till det med lite ledigt på fredag. Ja förutom några samtal som inte går att genomföra förrän på fredag. Jag kan låtsas att jag är helt ledig;-)


Nähä, ut i mörkret. Sedan tänkte jag pimma lite när jag kommer hem. Verkar det vettigt? Mmm, visste väl det.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards