petrasperspektiv

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av petrasperspektiv - 22 mars 2012 19:33

Här sitter jag i soffan och är omgiven av förkylningsbaciller. Dottern snorar och hostar som en hel smitthärd;-) och jag flyttar längre och längre bort. Vi skulle varit på bio just nu men det gick ju inte och det är inte lika kul att gå själv...Maken är för ovanlighetens skull på ett möte angående hockeyn. Bara det tredje den här veckan. Tur han slutar vara tränare nu så att han hinner med alla andra hundratals grejer han tar på sig att fixa. Imorgon är det fredag och dags för veckans höjdpunkt, veckohandling. Hatar är nästan för milt när man ska beskriva hur mycket jag avskyr det. Egentligen är det inte själva glidandet i affären för det kan jag tycka är rätt trevligt. Men att packa upp på bandet, packa ner i kassar, släpa ut i bilen, släpa in alla kassar och sen packa upp och in allt. Suck...Men mat måste man ju ha så det är bara att gilla läget och hålla tummarna för att kanske maken gör det istället;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards