petrasperspektiv

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av petrasperspektiv - 20 mars 2012 21:12

Jag behöver träna på många saker. Meditera är en av dem. Idag var det ganska tomt i huset. Dottern var i och för sig där uppe men hon gör ju inte så mycket väsen av sig så jag tänkte jag skulle göra ett försök. Sagt och gjort. Jag la mig raklång i soffan och försökte komma ihåg vad det var jag skulle tänka på. Jag tror jag kom ihåg det hyfsat men som vanligt hade jag fullt sjå att samla ihop mina tankar. De har en tendens att fara iväg. Hela tiden hämtade jag tillbaka tankarna till här och nu. Jag är ju gärna i framtiden i mina tankar och det duger inte när man mediterar. Jaja, trägen vinner. Jag får helt enkelt fortsätta att träna.


Ikväll var jag, dottern och J på musikal. Det var 9A på Bokelund som hade premiär för sin musikal som de har arbetat med hela läsåret. Riktigt bra var det! Alla som inte var där idag bör absolut gå dit onsdag eller torsdag för det är värt ett besök!


Maken och sonen är i Karlskrona. Sonen har spelat match med Blekingelaget och vad jag har hört gick det riktigt bra! Roligt:-)


Nu är Jan Björklund på tv. Jag tror jag måste lyssna på vad han har för stolliga grejer för sig idag.


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards