petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av petrasperspektiv - 1 mars 2012 17:28

Att jag hinner veckohandla innan A-lagsmatchen börjar 19:00 alltså. Jag tror jag klarar det. Lätt. OM alla långsamma människor håller sig ur vägen kan det funka. Det måste funka. Egentligen borde jag hjälpa till i entrén men om klubben gör anspråk på maken som hjälpcoach då får de klara sig utan mig. Vårt hem är ju inte direkt självgående och det finns ingen som fyller på vår kyl och frys om vi själva inte gör det. Tyvärr. DET är nackdelen när båda är tokengagerade utanför hemmet. Ingen hinner göra något hemma.


Imorgon är det fredag och det är väldans skönt. Jag ska ta tåget till Karlshamn och gå på After Work med lite folk från jobbet. Innan dess tänker jag besöka HM och se om jag hittar nåt fint. Inte för att jag behöver något egentligen men nåt litet är ju alltid kul.


Nähäpp, mot Ica. Och alla som inte har någon brådska, håll er undan;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards