petrasperspektiv

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av petrasperspektiv - 21 mars 2012 20:00

Nu har jag alldeles nyss färdigställt vår hemmabudget för mars -12 till mars-13 och nu är jag deprimerad. Fy fasen vad mycket fasta utgifter vi har. Jag överväger kraftigt att sluta spela golf för det vetifasen om det är värt de pengarna. Visst är det härligt men är det härligt för över tusen kronor i månaden? Tveksamt. Det är ju en utlandssemester... Att ha två bilar gräver en del djupa hål i plånboken också. Det vore kanske bra om en av oss kunde jobba lite närmre. Inte jag dock;-)

Suck, suck, suck. Jaja, det finns ju värre saker.


Nu är ett rum nedmonterat. Nästan i alla fall. Bordet som väger flera ton (nästan) står kvar för det är makens uppgift att ta ut det men för övrigt är det klart. Bara att gå på nästa.


Nu ska jag försöka fokusera på något positivt och försöka glömma budgeten. Åtminstone till den 27:e:-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards