petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av petrasperspektiv - 19 mars 2012 22:45

...är det i mina ögon just nu. Halleda vad trött jag. Jag var hemma från jobbet halv nio och då kom jag på att det var en del räkningar jag var tvungen att få iväg innan det var försent. Bara att sätta sig med lilla datorn och köra igång. Suck. Där rök 19000 tusen drygt. Dubbelsuck.


Idag har det varit en del möten kan man säga. Jag tror nog att det har varit en sisådär 8-10 stycken. Inte konstigt om jag var lite mosig i huvudet på det sista som varade till klockan åtta.


Maken har också varit på möte, fast han med hockeyn. Planer och strategier inför nästa säsong börjar redan att dras upp. Om någon trodde att hockeysäsongen var över så trodde ni fel;-). Ånej, planering inför nästa säsong och en stundande rockfestival med massor av arbete väntar. Tur man träffar så många härliga människor där:-)


Nu är jag så trött att jag inte orkar gå och lägga mig. Illa.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards