petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av petrasperspektiv - 12 mars 2012 20:08

Jag brukar inte få så många kommentarer här på bloggen utan de brukar komma på Facebook istället. Det är kul vilket som och framför allt är det kul för att kommentarerna är pigga och glada och roliga att få. Men, så plötsligt händer det att någon sitter och läser ett urgammalt blogginlägg och får för sig att tycka till om det. Jag har svårt att ta det på allvar när det ser ut så här: omg, du e ju cp i huvet, hon e tjock som smör. Inlägget handlade om att jag inte tycker Anja Pärsson är tjock utan väldigt full av muskler. Uppenbarligen håller inte den som skrivit kommentaren med mig. Men jag vidhåller att hon inte är tjock och nej, jag har ingen cp-skada och jag tillhör dessutom skaran som tycker det är synnerligen obegåvat att använda sig av ordet cp när man vill ondgöra sig eller nedvärdera något. Ointelligent.


Annars har jag haft en riktigt bra dag om man bortser från huvudvärken. Japp, it´s back. Trist men bara att vänta ut. Till slut ger den sig. Det gör den alltid.


Dagen avslutades med en kvällsrunda med PF och EB. Superroligt! Vi planerar att åka iväg en weekend tillsammans. Bra det och förmodligen enda chansen att vi någon gång ska känna att vi hinner prata klart;-).



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards