petrasperspektiv

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av petrasperspektiv - 13 mars 2012 20:18

Jag kommer hela tiden på att jag måste packa. Sen gör jag något annat och glömmer det igen. Hopplös. Imorgon är det ju dags att fara till Stockholm på Flerspråkighetskonferens. Himla kul! Jag hoppas dessutom innerligt att affärerna har öppet till åtta på torsdag kväll för då kan det ju till och med bli lite shopping i kungliga huvudstaden;-). Enda lilla nackdelen med utfärden är att jag är hemma tidigast vid midnatt på fredag. Och med tanke på hur bra SJ och företaget som sköter Öresundstågen samarbetar så är ju risken överhängande att anslutningståget missas. Det har ju hänt förr. Skillnaden den här gången är att vi ska åka det absolut sista för kvällen. Jaja, det kan ju bli ett äventyr det med;-)


Dagen har rullat på i ett bra tempo. Jag har pratat med massor med människor idag och det har varit riktigt kul. Dessutom har jag försökt tjänstefördela. Men eftersom det dykt upp saker som stört koncentrationen hela tiden så har det blivit lite si och så med den saken. Jag får fortsätta imorgon.


Idag skulle jag egentligen på Bodybalance men hela kroppen skrek efter friskluft och dagsljus så det blev en lång runda med J istället.  Det känns i benen nu. Himlans najs.


Nu ska jag i alla fall dricka kaffe och sen SKA jag packa. Ha det gott!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards