petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av petrasperspektiv - 6 mars 2012 23:22

Det här med att blogga när man är en halvoffentlig person är känsliga grejer. Därför läser jag ofta igenom mina inlägg både två och tre gånger innan jag publicerar dem. Ibland ber jag till och med någon annan att läsa igenom det jag skrivit innan jag publicerar. Att läsa igenom noga är alltså en regel. En annan regel är att aldrig hänga ut eller kränka någon. Jag tycker det är ytterst pinsamt med bloggare som väljer att hänga ut folk genom att skriva namn eller för all del vara ytterst tydliga med vem det handlar om utan att skriva ut namn. Alltså håller jag mig för god för att sjunka så långt.


Men, det här är faktiskt min blogg och mitt forum att använda för att ge mitt perspektiv på saker och ting.


En annan regel jag har är att aldrig skriva ett blogginlägg när jag är arg eller irriterad för då slinker det lätt iväg något man inte står för utan som bara poppar upp i stunden. Det är en bra regel. Därför säger jag god natt nu och sparar till imorgon att berätta om det roliga jag varit med om ikväll.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards