petrasperspektiv

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av petrasperspektiv - 30 juli 2010 17:25

Dottern häcklar mig i sin blogg och menar att jag inte fattat att jag uppnått åldern när man inte orkar festa tre dagar i rad. Bah! säger jag. Watch me!


Ikväll är det alltså dags igen. Den här gången med A, C och J. Skitkul!!! Vi ska träffas hos A idag och som vanligt ska vi laga mat tillsammans innan. Det är riktigt trevligt.


Det enda som inte är trevligt är att vi hade Chilli con carne till mat här hemma idag så min mage är liiiite konstig. Orutinerat att äta just det innan en fest.


Alldeles strax kommer C och sedan hämtar vi upp J på vägen. Vi ska förresten cykla så har ni tvätt ute kan ni ju plocka in den för det lär ju ösregna...


På önskemål vill jag berätta att det var J som vann golfen igår:-) Om nu inte jag fick vinna var det ju bra att det var hon. Girlpower!


Idag har jag hunnit med ett träningspass på gymmet oxå. Så himla skönt! Stretchningen blev det lite si och så där med så jag lär ha ont imorgon. Men det är smällar man får ta.


Nähä, nu är det på med regnkappan och packa vinflarran. Nu är det tjejfest:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards