petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av petrasperspektiv - 26 juli 2010 21:19

...har jag liggandes här hemma och den bara väntar på att läsas. Jag har en annan hög med böcker oxå och den är full av deckare. DEN högen betar jag av, bok efter bok men den första högen består av jobblitteratur av olika slag och den har jag inte förmått mig att påbörja ännu och semestern som snart är slut. Hmmm. Jag kanske måste köra varannan nöje och varannan nytta, som när man är på fest och kör varannan vatten.


Idag var det sol minsann och vi for till stranden. Så skönt! Badade gjorde jag inte för man ska inte överdriva. Jag badar inte för att det är skönt utan bara om jag måste för att överleva och idag var det inte så varmt att jag behövde bada.


Lite golf har hunnits med. Det gick bra för mig men inte för maken så han var lite tjurig, eller ja till och med lite smått aggressiv;-)


Nu tror jag att jag ska ta och läsa lite Mankell för om jag inte läser ut min deckare kommer jag ju ALDRIG att kunna läsa en nytta-bok.


Tjipp och hej!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards