petrasperspektiv

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av petrasperspektiv - 5 juli 2010 20:57

Maken och jag hade bestämt att vi skulle ut och gå imorse och jag gav honom ansvaret att se till att vi kom upp. Tror ni vi gick imorse? Nej, just det.

I fortsättningen ansvarar jag, för det med.


Vi lämnade sonen hos en kompis i Hällevik och passade på att gå husesyn i deras nya stuga. Eller stuga, hus snarare. Skitflott! Jag blir jättesugen på en stuga när jag ser såna. Samtidigt vet jag att det inte är läge just nu. Vi har ju för fasen inte tid att sköta huset. Det får bli sen...


Maken och jag for till golfbanan och eftersom maken sett att det skulle mulna på tänkte vi att vi lika gärna kunde gå 9 hål. Mulna?! Det var inte ett enda moln på himlen så långt man kunde se och garanterat den varmaste dagen hittills. Jag höll på att flyta iväg. Usch och tvi MEN jag sänkte mig. Jag hade en suverän golfrunda och turen var på min sida nästan hela tiden. Då är det SÅ roligt att spela golf.


Dottern låg och päste med en kompis på stranden och sonen var ju som sagt i Hällevik så vi passade på att äta lunch ute på golfrestaurangen oxå. Det var inte äckligt!


Promenad i Hällevik under tiden pojkarna tränade beachfotboll och sen hem och fikade men familjen L. Mycket trevligt på en och samma dag!


Även ikväll kommer vi att sitta ute på altanen och njuta av sommaren. Igår kväll kl. oo.30 hade vi 19 grader. Så skulle jag kunna ha det jämnt.


Nähä, nu är det dags för facebook och kolla upp vad jag har missat idag. Tjingeling!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards