petrasperspektiv

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av petrasperspektiv - 23 juli 2010 22:28

Idag sov jag till 9.20 Herregud, halva dan har ju gått innan jag masade mig upp. Jag bestraffas dessutom direkt med huvudvärk för det får jag när jag sover för länge. Helt sjukt.


Kidsen och jag for till K-stad och där rullade pengarna vill jag lova. Vill man bli av med pengar ska man låta sina barn hålla på med fritidsaktiviteter...Men, hellre lägger jag 600 spänn på benskydd så att sonen kan hålla på med det han älskar istället för att pela sig i naveln och sitta framför datorn.


När vi genade genom resecentrum i K-stad på vår väg till Stadium kom det en hel flock med killar i sonens ålder. De cyklade samma genväg. Japp ni läste rätt. Ungarna cyklade genom hela resecentrum, som ju är inomhus, och folk fick liksom kasta sig åt sidan för att inte bli påkörda. Jag vände mig till sonen och sa att om han och hans kompisar någonsin gör något så j-a korkat vrider jag nacken av dem. Han tittade tillbaka, suckade och sa att de aldriog skulle göra något så puckat. Tur för dem!


Har jag sagt att jag älskar sommaren? Det gör jag. Just nu sitter jag på altanen. Framför mig står ett glas rött (IKEAs största), en skål med Fredagsblandning (sjukt gott), en oljelampa och laptopen. Det börjar bli lite kyligt så jag tror jag ska hämta mig en filt men jag tänker INTE gå in ännu. Nej, här ska njutas! Gör det ni med!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards