petrasperspektiv

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av petrasperspektiv - 3 juli 2010 19:59

Idag har det varit varmt och skönt. Vi var ju på Strandängen och så låg vi och solade och badade ute på piren och där fläktade det gött. Det hade nog inte varit fullt lika gött hemma i trädgården...


Första matchen idag slutade med vinst. Andra med förlust. Nog sagt om det. Imorgon är match igen.


Inte orkade vi laga mat efter en lång dag borta. Nixelipix. Det fick bli mat på Glassbåten. Lax för min del. Mmmmm.


Nu ska strax dottern iväg med kompisar, maken jobbar och sonen håller på med att hopplöst projekt i trädgården. Alltså är det jag och min bok på altanen. Har jag sagt att jag älskar sommaren? Särskilt när det är så här fint väder. För min del kan det här vädret vara tills i september. Okej, det kan få regna liiiite på nätterna, mellan två och fyra är okej för min del.


Snart drar Killebom igång. Tänk, då fylls vår lilla stad av folk i massor. Det, mina vänner, är riktigt kul.


See you tomorrow:-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards