petrasperspektiv

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av petrasperspektiv - 27 juli 2010 20:06

Susanne skrev att man ALDRIG ska läsa "nyttaböcker" på semestern. Okej då lägger jag genast undan den jag började på tidigare idag om rektorsuppdraget. Jag fortsätter med att köra på känsla;-)


Idag har jag burit sten som jag har placerat ut på diverse olika ställen i trädgården och jag kan ana vilken träningsvärk detta böjande och asande kommer att leda till imorgon. Men, snyggt blev det.


Jag har läst ut den sista Wallander-boken och jag måste ju säga, utan att avslöja för mycket, att slutet är lite sorgligt. Som en stor Wallander-fan blir man lite ledsen. Läs den och ni kommer att fatta vad jag menar.


Nu är det allsång på Skansen. Jag ÄLSKAR det programmet. Pensionärsvarning? det skiter jag i:-) Just nu Lill Lindfors.Jag kan alla texterna. Är det varning på det?


Snart är det Morden i Midsommer, ytterligare ett program jag älskar. Jag ska ladda upp med ett glas rött, ett krav när man tittar på en brittisk deckare. Eller nja, kanske bara en dålig ursäkt;-)


Imorgon blir det härlig träff med vänner. Innan dess ska jag faktiskt ta en sväng till jobbet och dumpa tre kassar med pärmar, böcker och annat bråte som dottern rensat ut från kontoret här hemma. Om ni förresten vill se hur snyggt kontoret blev kan ni kolla det på hennes blogg. Hon lägger ju ut bilder (överkurs).


Nej nu ska jag sjunga Musik ska byggas av glädje:-d

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards