petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av petrasperspektiv - 2 juli 2010 18:56

Jag kom på en sak jag måste kommentera. Idag hade två herrar skrivit en artikel i tidningen. Den ena herren är kandidat till ordförandeplatsen i BUN. Jag tror att han blir en alldeles utmärkt ordförande för det har såna som känner honom sagt. MEN, han måste lära sig att det heter FÖRSKOLA inte dagis. Det ser för illa ut annars. Särskilt på den positionen.


Det var allt. Ville bara säga det.

Av petrasperspektiv - 2 juli 2010 18:51

...för batteriet börjar ta slut och jag orkar inte hämta sladden. Jag har ju varit på fotbollscup idag. Jag vet att man inte borde bli trött av det men jag hjälper verkligen till när pojkarna spelar. Och jag hjälper till med hela kroppen. Därför är jag lite trött nu.


Första matchen började bra men slutade sämre. Förlust. Så den glömmer vi.


Andra matchen började bra och slutade bra. Vinst med 4-0. Super! OL gjorde hattrick. Doktig onge:-). Min unge hade värsta målchansen men motståndarna tyade peta bort bollen i sista nanosekunden. Attans!


Att ligga på stranden sliter och jag känner mig trött. Jag tror minsann jag ska ta en dusch och sedan lägga mig i soffan. Det blir nog härligt.


Imorgon är det fotboll igen.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards