petrasperspektiv

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av petrasperspektiv - 10 juli 2010 10:24

Japp, nu är det officiellt - jag är gammal.


Vi var nerom Killebom en sväng igår och det jag kände var i och för sig att det var kul att träffa folk och jag önskade att jag hade hunnit prata med alla men det går ju inte när man är ett helt sällskap. Men, jag kände också: "Vad gör jag här? Varför stannade vi inte kvar hemma på altanen och drack rosé och pratade?"

Det, mina vänner är nog ett ålderstecken.


Jag älskar när stan lever upp och jag strosar gärna runt och kollar på grejer och på folk MEN när det blir fylle och stök då går jag gärna hem. Den tiden är förbi när jag uppskattade det. Nja, fylle och stök har jag väl aldrig uppskattat men jag har haft överseende med det.  


Så nu gör jag det jag gillar bäst med Killebom, jag går ner till medeltida marknaden och strosar en runda på stan. Sen ikväll när det blir stökigt spelar vi golf eller sitter vi på altanen och njuter.


Ha det gott!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards