petrasperspektiv

Alla inlägg den 27 september 2010

Av petrasperspektiv - 27 september 2010 21:28

Idag har mitt humör varierat mellan glad, fundersam, besviken, uppgiven, arg, skogstokig och lycklig. Hur hinner man med så här många humör på en enda arbetsdag? Och det är ju inte så att känslorna infunnit sig EN gång. Nej, det har liksom varierat mellan dem.

Nu känner jag mig i alla fall ganska glad och nöjd för dels fick stackars E lyssna på en del som jag hann vräka ur mig (tack för att du lyssnar) och dels har jag precis varit på sonens och hans lags första match för säsongen. Bara träningsmatch men så himla kul!

Nu har jag precis duschat för det hann jag inte direkt efter min träning. Men, hellre en illaluktande men engagerad mamma än en väldoftande oengagerad:-) 

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards