petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 september 2010

Av petrasperspektiv - 1 september 2010 21:25

Imorse orkade jag inte riktigt med att klä på mig och ge mig ut på morgonrundan så jag tänkte lite käckt att jag kunde ta en stund på crosstrainern istället. Jeeeses, efter 20 minuter rann verkligen svetten av mig. Att köra på den innan frukost får morgonpromenaden att framstå som en vilostund. Imorgon är det jag som går ut. Dessutom var jag tvungen att kolla på Värmlandsnytt och Tvärnytt hela tiden. Hur kul är det? Inte alls...


Idag har jag blivit undervisad i ekonomi, fakturor, konto, slag och andra saker som för mig är lika lättfattat som grekiska. Jag har dock en mycket duktig och tålmodig lärare så det går framåt. Jag tror jag fattar. I alla fall ända tills jag ska agera på egen hand. Imorgon är det dags för nästa lektion.


Dagen rusade iväg i vanlig ordning på jobbet. Nu är det snart dags för de lönesättande samtalen och när de är inplanerade i kalendern önskar jag att absolut INGET oförutsett händer de närmaste veckorna för det finns det inte tid till.


Ett tips från mig är att veckohandla en onsdag strax efter 20.00 är übersmart. Knappt något folk alls. Mycket bättre än fredag eftermiddag vid fyrasnåret.


Nu pockar dottern på uppmärksamhet:-) Bye!



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards