petrasperspektiv

Alla inlägg den 17 september 2010

Av petrasperspektiv - 17 september 2010 15:23

Jajamensan, vid halv fem kommer han till oss för att tillbringa ett dygn ungefär. Bättre än inget:-) Jag har planer på hämtmat, plocka saker på stranden, spela spel och kolla på en nyinköpt film dagen till ära. Jag tror han tycker allt det låter bra.


Dagen har varit extremt hektisk men nu är det ledigt. Ända tills måndag morgon är det ledigt. Skönt.


Maken ska leka med sina kompisar i helgen så jag och barnen drar till husvagnen. Där ska vi läsa och softa och jag ser fram emot en lugn helg. Ja i alla fall efter fotbollsmatchen och klädshoppingen i Kristianstad imorgon...Sonen har vuxit en del och det ser ut som om han väntar högvatten i en del byxor. Dags för nytt alltså. Utmaningen i det ligger i att överhuvudtaget få honom att prova. Suck. Det var bättre förr när det räckte med att jag hade ett måttband med mig;-)


Packdags!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards