petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 september 2010

Av petrasperspektiv - 26 september 2010 20:41

...så att jag hinner läsa igenom allt jag ska läsa. Idag var det ju balettdags igen och efter en liten tur till Maxi satte jag mig till ro i bilen och läste om nya läroplanen, kursplaner, betyg, implementeringsarbetet osv. Mycket intressant och framförallt mycket ostört. Toppen!


Imorgon är det först en lektion med mina nior innan det är dags för rektorskap igen. Kul. Vi ska vidare i boken Innan jag dör. Vi är ungefär i mitten nu och det riktigt sorgliga har inte börjat ännu. Undrar om någon skulle våga låta tårarna rinna om det blir för sorgligt? I och för sig är det en trygg grupp men där går kanske gränsen? Synd i så fall. Men jag är ju blödig som få andra så jag får väl gråta och snora själv om det krävs:-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards