petrasperspektiv

Alla inlägg den 22 september 2010

Av petrasperspektiv - 22 september 2010 20:30

Nej, det har inte slagit över för mig jag har bara lite idétorka så dottern tyckte jag kunde skriva om hur underbar hon är, att hon är bäst och så där. Så nu gör jag det. Hon är min absoluta favoritdotter! Och sonen är ju så klart min favoritson och den allra bästa sonen man kan ha. Trots att han är lite glömsk;-) men det är ju i och för sig jag med...


I bakgrunden har jag Idol på. En del sjunger underbart medan andra sjunger lite mindre underbart.


Pssst, maken har slutat fnysa när man nämner facebook. Kan det vara ett tecken på acceptans? Eller låtsas han bara? Hmmm, vi får väl se.


Nu gick precis en vidare på Idol som sjöng tokfalskt innan. Hur tänkte juryn nu då?


Detta var inte djupaste inlägget i världshistorien men å andra sidan kan man ju inte vara djup varje dag så tjingeling på er. Nu ska jag läsa en skrift från Skolverket. Ni ser, jag är ganska seriös:-).

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards