petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 september 2010

Av petrasperspektiv - 19 september 2010 21:04

SD är på väg in i riksdagen. Hur tänkte folket nu då? Fast det finns kanske fördelar. För nu kanske folk genomskådar partiet och fattar att de egentligen inte har någon politik att komma med. Bara en massa skrämselpropaganda och bullshit...


Var tog den här helgen vägen? Kan vi ta ett gemensamt beslut om att förlänga den en dag och så börjar vi jobba på tisdag istället. Är vi överens om det? Bra då säger vi så.


Idag började dottern på balett. Coolt. Fattar inte hur hon kan vara så smidig. Det har hon då rakt inte efter mig. Jag är ungefär lika smidig och graciös som ett kylskåp.


Idag rev vi förtältet, som by the way inte var sönderblåst, och nu är hösten officiellt här. Fast hösten har ju sin charm den med. Framför allt gillar jag den höga klara luften. Dessutom är det sjukt skönt att få kränga på sig en mössa när man inte tyar fixa till håret.


Jag skulle vilja se på valvakan som är på tv just nu men min politiskt ointresserade make jämförde det med att sitta och glo rakt in i en kudde så jag får nöja mig med att vi hoppar in och kollar lite ibland bara.


Imorgon är det föräldramöte på gymnasieskolan. Det ska bli kul. Men sen får det räcka med föräldramöten. Det känns som om det blivit några stycken de senaste veckorna...



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards